Marca este unul dintre cele mai importante și captivante moduri prin care companiile pot comunicați cu clienții și spuneți-i piață cine sunt și ce stau
pentru. Sper că pe parcursul acestui lucru săptămână în care ați învățat cu toții și modalități inovatoare pentru a se angaja consumatorii prin marca dvs. Chiar daca tu sunt o afacere nouă și viitoare sau un bătrân stabilit și bine-iubit afaceri, este imperativ ca dvs. compania are un brand puternic. Brandul este unul dintre cele mai bune moduri de a comunica cu piață și consumatori care sunt compania și ce înseamnă compania. Pentru a pentru a crea un brand care să fie eficient și spuneți eficient consumatorului care ei sunt și poziționează compania care este important pentru fiecare companie să întrebe
ei înșiși o serie de întrebări. Primul și cea mai importantă întrebare pentru oricare marca pentru a ajunge la este întrebarea „Cine
eu sunt? ”Este foarte important să știți cine ești înainte să mergi și să încerci creează-ți un brand în jurul său pentru că dacă tu nu ajunge la esența cine ești,
falsitatea acestei cereri va fi remarcat cu siguranță de consumatori și de multe ori marca va avea de suferit din cauza aceasta. Al doilea și la fel de important este pentru a înțelege care sunt valorile compania este. Ce cred, ce fac stau la punct și ce mă face unic? Aceste sunt toate lucrurile care vor ajuta companie pentru a se poziționa mai bine ei înșiși folosind personalitatea mărcii și face cu adevărat cine sunt cunoscuți consumator. În cele din urmă, cred întotdeauna că este grozav pentru a enumera doar adjective care descrie compania și cine sunteți și pentru cine stai. Spun scoate un stilou și hârtie și enumerați doar trei adjective asta ar descrie compania ta. Aceste trei adjective vă vor ajuta să ajungeți la intelegerea a ceea ce marca ta personalitatea ar trebui să fie pe piață. După ce ți-ai luat timpul să răspunzi întrebarea despre cine ești te face unic și special și listat adjectivele tale este întotdeauna un frumos exercițiu pentru a privi aceste cinci principale personalități de brand și vedeți unde suntețise potrivesc ca companie. Ești captivant ca taurul roșu sau ești accidentat? Patagonia? Poate ca și Hermes elegant și prestigios și sofisticat, sau poate ca mulți dintre organizațiile noastre nonprofit sunteți sincere, sau poate că ești ca Berkshire Hathaway de succes, împlinit și bine admirat pe piață. Depinde de unde intrați în piață puteți descriu mai bine cine este compania ta prin personalitatea mărcii dvs. folosind una dintre cele cinci personalități principale ale mărcii. Din nou, cel mai important lucru de făcut este începe prin a răspunde la întrebări pentru a ajunge la cine ești ca firmă și ce ești furnizați consumatorului și apoi accesați uită-te la personalitatea mărcii posibilități. Am crezut că te voi părăsi săptămâna aceasta cu un mare citat de la Brand. Împotriva autorului mașinii, John Morgan. „branding nu este vorba doar de a fi văzut ca fiind mai bun decât concurența. Este vorba despre a fi văzută ca singura soluție pentru dvs.problema audienței. Nu uitați de branding,ca atâtea aspecte ale marketingului, este unul singur dintre cele mai bune moduri de a vă comunicavaloare pentru consumator.