Local SEO Vs. Național SEO
Când un client vine la dvs. pentru a vă angaja în vederea unor servicii SEO, fie pentru a vine mai multe servicii sau produse clienților dintr-o anumită locație geografică specifică sau vor dori să vândă produse și serviciile la nivel națioal sau global, unde nu prezintă un interes atât de mare față de locul unde […]
Marketing
Modelul STP Segmentation -Identificati bazele pentru segmentare – determinati caracteristicile importante pentru fiecare segment de market Target -Evaluati potentialul si comercialul atractiv al fiecarui segment -Selectarea unu sau mai multor segmente Positioning -dezvoltati detaliile produsului pozitionat pentru segmentele selectate -dezvoltati un marketing mix pt fiecare segment selectat STP se focusează pe eficacitatea comercială, selectând […]
Building brand
Marca este unul dintre cele mai importante și captivante moduri prin care companiile pot comunicați cu clienții și spuneți-i piață cine sunt și ce stau pentru. Sper că pe parcursul acestui lucru săptămână în care ați învățat cu toții și modalități inovatoare pentru a se angaja consumatorii prin marca dvs. Chiar daca tu sunt o […]
Strategii de creștere în afaceri
Strategii de creștere în afaceri Ce este un proces de cercetare în afaceri? Majoritatea companiilor mici au în plan să își dezvolte afacerea și să crească vânzările și profiturile. Cu toate acestea, există anumite metode pe care companiile trebuie să le utilizeze pentru implementarea unei strategii de creștere. Metoda pe care o folosește o companie […]
Brand building
Un brand este o imagine care ajută piață să înțeleagă cine este compania ta și ce înseamnă. Este important că mărcile se pot referi la ambele consumatori și de înțeles pentru piata generala. O metodă de creștere Înțelegerea și relatabilitatea mărcii este prin antropomorfizarea imaginii de marcă. Antropomorfizarea este actul aplicarea calităților și emoțiilor umanenonhumans. […]
Comportamentul clientului
2 Comportamentul consumatorului: Procesul decizional al consumatorilor: Procesul pe care consumatorii îl urmăresc atunci când se fac orice fel de decizie. Primul pas: -recunoaștere- știu că au nevoi- este atunci când consumatorul recunoaște că este o diferență între statutul curent și statul dorit. 2.căutarea de informații: consumatorii cred informațiile de la oamenii în care au […]
SEO – Obiective. Sarcini. Abordări.

O afacere nu se va dezvolta și nu va crește peste noapte, dar cu planul și acțiunea potrivită, cu siguranță, se poate ajunge exact în locul unde vă doriți să fiți. Indiferent de afacerea pe care o porniți, trebui să știți două lucruri înainte de a începe: Destul de important și eficient pentru început este […]
Despre Skill-urile SEO

Există anumite lucruri pe care doriți să le cunoașteți și există anumite abilități sau instrumente de care aveți nevoie pentru a aplica aceste cunoștințe. Pentru început, este necesar să știți […]
Utilitatea creativității
Nu veți ajunge departe în Social Media bazându-vă doar pe cele mai bune practici. Inovația este esențială. Gândiți-vă la cele mai bune practici ca fiind regulile fundamentale pe care ar trebui să le urmați. După ce stăpânești standardele stabilite, le poți modela […]
Link Tracking
Există multe link-uri care se distribuie pe rețelele sociale comparativ cu ceea ce reprezintă interes pentru publicul virtual. Puteți monitoriza traficul de pe platformele de socializare. Utilizând link-uri de urmărire a legăturilor traficului de date, vă permit să le atribuiți canalelor și campaniilor sociale care tind să aducă cei mai mulți oameni pe site-ul web. […]