Instrumente de măsurare Social Media
Imaginați-vă că înregistrați manual fiecare comentariu și fiecare share, într-o foaie de calcul. Chiar dacă faceți un efort pentru a măsura progresul, acesta nu este o bună utilizare a timpului vostru, în schimb, există câteva instrumente de măsurare a rețelelor sociale care automatizează eforturile de raportare, ce îți salvează timpul, oferind și informații valoroase. Există […]
Asocierea Valorilor cu Obiectivele
Dacă nu măsori activ ceea ce faci, atunci nu ai anumite puncte de referință pentru a demonstra succesul. Importanța măsurării: Datele din măsurare vă permit să acordați o anumită prioritizare timpului și resurselor disponibile. Una dintre cele mai ușoare modalitățile de a măsura locul unde stai este de a stabili obiectivele și apoi de a […]
Rezultate prin publicitate plătită
Imaginează-ți că pagina de Facebook a companiei are peste un milion de like-uri, dar interacționezi cu mai puțin de 2% din public. Este foarte scăzut dar și foarte frecvent. Atitudinea organică a conținutului Social Media este în scădere. Pentru a combate acest lucru trebuie să utilizați publicitatea plătită. […]
Publicitatea plătită
Zilele gratuite pe rețelele sociale au lua sfârșit. Astăzi pentru a crește amploarea postărilor pe Social Media, trebuie a se pune accent pe utilizarea reclamelor plătite. Ce este publicitatea plătită pe Social Media? O definiție specifică ar fi reprezentată […]
Despre feed-back și importanța acestuia

Obținerea feedback-ului de la clienți este întotdeauna un lucru bun chiar dacă mesajul sau comentariul este de natură negativă. Faptul că o persoană și-a luat din timp, pentru a trimite feedback unei companii este o importantă oportunitate de a învăța mai departe despre consumatori sau cum să rezolvi o anumită problemă existentă. […]
Informații concurențiale
La baza competenței, informațiile concurențiale permit oricărei organizații să ia decizii mai inteligente despre cum să se poziționeze cu succes. Informații competitive: informații strategice dobândite din monitorizarea a ceea ce competitorii fac în domeniul tău pentru a ajunge la succes. Social Media intră în acest joc […]
Ascultarea Social Media și beneficiile ei

Fără îndoială, a fi capabil să asculți și să răspunzi consumatorilor, este unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizării Social Media. Este util să asculți ce spun oamenii despre organizație și industrie deoarece aduce o ușurință în abilitatea de a lua decizii mai concentrate asupra audienței. Ascultarea […]
Omnichannel Integration

Social Media este adesea exagerat. Da, ca metodă de comunicare, Social Media a modificat modul în care informațiile sunt furnizate de consumatori, întreprinderi și guverne deopotrivă. Dar nu este finalul, totul este pentru marketeri. Există multe alte canale de marketing disponibile astăzi, care oferă legăturile […]
Integrare departamentală
Legenda baschetului Michael Jordan a spus cândva talentul câștigă jocuri, dar munca în echipă și inteligența câștigă campionate. Același lucru este valabil și pentru Social Media. Media este utilizat cel mai eficient atunci când diferiți actori lucrează împreună, ca echipă. Pentru a vă conduce către rezultatele pe […]
Redistribuirea conținutului

Nu tot ceea ce partajați pe Social Media trebuie să fie actual. Redistribuirea conținutului este benefică pentru a-ți menține conturilor sociale actualizate cu informații utile și relevante. Republicarea conținutului este modalitatea de a împărtăși ceva pe canalale Social Media, informații pe care le-ați distribuit anterior pe respectivele platforme. De ce ai împărtăși același material din nou […]